Gris-veckan gjord...

Då har man varit tillbaka på banan igen i lite mer än 1 v efter helvetesflunsan som slutade i 2 st antibiotika kurer & lunginflamation... var sjuk i nästan 1 månad... suck, suck.
Började igen i måndags förra veckan & givetvis med gris-veckan som jag kallar den, gris-veckan innebär jobb 7 dagar av 8... inte nog med det så har jag haft en riktigt hemsk huvudvärk från dag 1.
Antagligen är det så att även om jag är frisk så är inte kroppen återhämtad efter den sjukpersen, det tar väll säkert ett tag att komma tillbaka på banan till 100% igen.
Idag var det nära att jag åkte hem för huvudvärken var på väg att bli migrän men jag hävde i mig några tabletter & lyckades härda ut tills jag slutade.
Nu är man ledig i 1 dag (i morgon) sen blir det jobb i 2 dagar till, sen är man ledig fredag till söndag, det ska bli så underbart gött, men nu först ska jag njuta av morgondagen :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0