Underbar dag :))

Förutom kroppen som inte vill vara med alls, håller tummar & tår att läkaren i morgon när han ringer har ett svar så det inte behövs åka in till CSK igen & läggas in sig på kirurg avdelningen :p
Har försökt att röra på mig så mycket som jag orkat idag (fick dom ordrarna av läkaren innan jag åkte hem) varit ut ganska mycket om än korta stunder då det varit jobbig & varmt.
Älskar sommaren så det är synd nu bara att alla dom fina dagarna som är går till spillo som man inte kan njuta av som man vill... suck, suck... ja, ja, man kan inte få allt här i livet tyvärr.
Nu blir det ut med dogsen en sväng, Bella gumman hon lapar sol som bara den medans Bamse gubben gärna håller sig i skuggan, helst inne t.o.m... vad gjorde jag utan dessa underbara varelser! :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0