Byte av kapitel.. dax nu.

Har stått vid ett vägskäl länge nu & stampat, vet vad som ska göras men det är svårt när hjärtat säger ett & knoppen ett annat & kroppen som inte vill något alls.
Det är svårt när inget är samspelt, det har varit en tuff resa hela hösten & vintern.
Saknar min bäste vän som alltid fanns oavsett vad, tungt utan dig ska du veta.
Tur att jag vet det jag vet det gör det ändock uthärdigt för det mesta.
Men sorgen, saknaden är hemsk, snart har det gått 4 månader, har ändå på något sätt inte fattat att du inte finns här längre :( allt är en enda röra.Vill bara lyfta telefonen & slå ditt nr, höra din röst (har gjort det några ggr men inte så kul att bara prata med telesvar) :(
Sen har vi lilla Fanny gumman som vi inte vet hur det blir med, en dag i taget, det är inte så mycket mer att välja på.Snart är det vår i alla fall då ska det bli fint runt din grav, många fina grodor ska omge din viloplats, äppelträdet kommer att stå i full blom :)
Nu har jag skrivit av mig lite, kanske det är dax att krypa ner under täcket & stirra ut i mörkret.
Imorgon är det en ny dag & det blir jobb mellan 14.00-22.00, är inte så sugen på det men kanske det överraskar mig mer än jag tror :p
Kanske det inte är så fel att jobba dagen ändå :))
Med det säger jag natti natti Zzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0