Hej, hej Tomten :)

Önskar dig en riktigt "GOD JUL" Vill ju inte störa dig i dessa stressade tider som du har men det är så att jag har grunnat & grunnat på vad jag ska önska mig i år.
Har ju fått den frågan av nära & kära flera ggr om & för varje år som går så blir det ju bara svårare & svårare att komma på något.
Men efter en massa grunnande & säkerligen en hel del gråa hårstrån längs vägen så kom jag i alla fall tillbaka till samma slutsats som jag hade innan jag fick frågan.
"Att jag har ju det som betyder något, jag har ju redan allt " ... jag har mina barn, mina barnbarn, mina nära & kära, mina vänner, jag kommer upp ur sängen varje morgon & får möta en ny dag.
Jag njuter av dom små tingen som vi jämt tar så för givna så vad mer kan man egentligen begära?
Om man nu ska önska något så har jag kommit på en liten grej i alla fall, det är inte stort men det har varit ett tråkigt stör moment under en lång tid nu. Så till önskan som är om du skulle kunna fixa till det där hålet som är i plånboken, kanske kan du i alla fall kan göra det mindre eller gärna så det försvinner för gott. Kramar från en som är nöjder oavsett om paketet är tom.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0