Är så himla glad :))

Måste ju bara få dela med mig av en händelse som skedde nu i kväll, är så otroligt glad, försöker att dämpa ner mig själv en aning men det är ganska svårt när man har gått & väntat på detta i 5 år, riktigt starkt dom sista 2 åren i alla fall.. men nu är det dax, nu är det äntligen min tur.
Jag ska berätta lite kortfattat så ni hänger med på vad som hänt.
Jag bytte ju jobb eller rättare sagt jag hade 2 st jobb år 2009, jag hade mitt gamla jobb som jag hade haft i lite mer än 20 år men hade samtidigt gått under ett antal år på slutet & funderat på att jag faktiskt nu ville jobba natt nu när ungarna var vuxna & utflugna.
Så sagt & gjort, jag började testa natt samtidigt som jag hade kvar mitt gamla jobb 2009 , det blev till att köra dubbellt jobbade mellan åren 2009 & 2010.
Men 2010 bestämde mig för att säga upp mig från mitt gamla jobb & endast köra natt då det inte funkade så bra efter min sjukdom som kom år 2009 & nattjobbandet passade mig som handen i handsken.
Det kändes underbart att endast satsa på natt för att kunna jobba mindre & vara ledig mer.
Så sedan 2010 har jag gått som vikarie, haft vick mm & nu äntligen är det min tur att få en fast tjänst.
Det som hände i kväll så jag fick reda på detta var att chefen ringde hem till mig strax före kl: sex i kväll då & var lite bekymrad då min ansökan till den tjänsten som jag nu gick på (som hade kommit ut så att man kunde söka på den) inte hade kommit in.
Hon berättade att tjänsten var min om jag ville ha den.. wow.. "OM" jag ville ha den, klart jag ville det :) så snabbt som attan skickade jag in ansökan så klart.
Nu är det bara pappren/anställningsavtalet som ska skrivas på samt att löneförhandla en aning.... men först i morgon blir det julbord med jobbet.. tänk vad lite kan göra mycket :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0