Näääää nu får det bli lite uppdatering...

Usch vad tiden går fort, det har varit dåligt med bloggandet hela sommar men men nu kommer ju hösten i sitt antågande så då är man inne mer, kanske jag lyckas skärpa till mig för nu är det 1 v sedan jag bloggade igen.
Ja ja livet i sig själv är väll viktigare än alla måsten.
Igår hämtade jag mina 2 minsta sessor, det var en späckad dag som vanligt med en massa bus som avslutades med mys & godisskålen till dumburken :)
N, jag & alla 3 sessorna tog sommarens sista dopp i poolen igår kväll (hoppas inte att det var det sista men troligtvis så är det nog det :p ) ... givetvis så trasslade väll N in sig i badringen & stöp hanfallen ner i vattnet, kan lova att vi alla fick ett gott skratt :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0