Inte bra att hurra för fort :p

Lyckan varade i 3 dagar, redan på torsdagen så kände jag mig konstig, svag,spagettben, allmänt konstig som sagt, ignorerade bort det med att det är inte så konstigt när man legat däckad så änge.
Fredag var det dax för jobb, kände redan på morgonen att det var värre än dagen innan, ignorerade det även då med att jag nog hade ätit dåligt & behövde dricka mer.
Jag masade mig iväg till jobbet, märkte direkt att detta kommer kanske inte att gå, var kalsvettig & mådde skumt, kämpade mig igenom kvällspasset med hopp om att väl hemma & lite sömn skulle göra susen.
Väl hemma blev det bingen direkt, vaknade halv fem på morgonen, strax före klockan skulle ringa vid kvart över fem & mådde ännu sämre, det var bara att inse att detta gick inte, ringde jobbet & meddelade.
Nu har lördag & söndag gått & mår samma inte ett skit bättre så ett besök till farbror doktorn blir det i morgon så får vi se vad han säger.. suck :p
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0