Ber han åvan där om hjälp.. löptider är ren tortyr :p

Har en hanhund som snart blir galen, jag med för den delen :p .. Stackarn han är alldeles skogstokig, han vill bara sätta på Bella gumman.
Personligen så har har jag nog inte sovit en natt på minst en vecka nu, han ylar alla dygnets 24 timmar, han piper, han gnäller, han springer runt som en durasellkanin, han äter inte.
Måtte det vara slut på eländet någon gång för stackars kraken, dom har i alla fall fått sin morgon promenad vad den nu känar till för.. !!! .. för den är dom inte en gnutta intresserad av utan det dom är intresserade av är endast av varandra, så det är en kämpig morgonpromenad att genomföra, mest för mig med att få dom med mig, men nu är det gjort & Bella är nöjd men inte stackar Bamse.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0