Jobbnatt..

Blev till att jobba natten som var, hade sagt ifrån mig allt ett tag nu då jag inte mår så bra (ska till läkaren i morgon) & det är ju så mycket att ta in & som ska fixas :(
Märkte att knoppen var någon annanstans än där jag ville inatt, hade svårt att foxusera, tappade ord, kom inte ihåg namn mm... tur vi var två :))
Nu är jag ledig ett tag igen i alla fall & hoppas det nu förblir så någon vecka eller två. Nu ska jag strax iväg för att träffa E:s barn, vi ska gå igenom begravning mm, tungt, suck, men ett måste :(
Fattar inte att du är borta gumman, svårt för andra ta in att man har det jobbigt, jag är ju inte den som säger så mycket heller tyvärr så jag kan ingen klandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0