Sömn kanske inte vore så dumt :p

Har fortfarande inte kommit i säng för direkt efter jobbet så for jag på massage, göttans som alltid, för en bättre början på ledigheten kan det väll inte bli eller?
Väll hemma så blev jag sittande framför datorn & svara på en massa meddelanden som nu har tagit lite mer än 2 timmar :p
Måste bara säga att dom sista dagarna så har en massa människor visat att det faktiskt finns folk som bryr sig där ute fast dom inte behöver eller känner individen ifråga.
Sådant är underbart att få uppleva, än finns det hopp om männskligheten, man är ju så van att folk bara blundar & går förbi, jag tackar, bugar & niger samtidigt till er alla.
Jag hoppas jag kommer på ett fint sätt att visa min tacksamhet till er fast jag vet att det inte behövs, men ni är guld värda allihopa ska ni veta.
Nee nu är det dax för min fyrbente vän som väntar på mig, så dax att säga natti natti för ett tag Zzzzzzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0