Sol även idag :))

Igår krånglade datorn så jag var inte alls värst glad på den, man får lite lätt panik, vill ju inte att allt man har på den som bilder, dokument mm försvinner, så nu blir det verkligen till att ta tag i att kopiera allt.
Så här kommer lite uppdatering från resterande av gårdagen:
Igår var ju en super duper fin dagen, strålande sol som om det vor hög sommar.. men fortfarande åkte jag min berg & dalbana mellan varven :( :p .. men sumaro sumaro så i helhet var dagen bra.. love the sun :))
Det blåste ganska rejält men det kändes inte så farligt, det var 33 gr i solen & 27 i skuggan, så inte får man får man klaga då inte :))
Givetvis så blev det grillat under efterm/kvällen, det blev en stor härlig fläskfile som jag marinerade, M skötte grillningen perfekt, till det så blev det både Jasminris, ailoli, grillsallad & vitlöks bröd.. mumma :))
Idag så är temperaturen redan (kl: är bara 10.00) på 20 gr i skuggan, i solen har jag inte kollat men det borde ju vara en 25 gr iallafal, detta lovar gott för ännu en varm härlig dag + att idag blåser det inte alls :))
Nu hoppas jag bara på att berg & dalbanan saktat ner farten ytterligare idag så kanske denna dag blir super perfekt :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0