Morgon prommis..

Äntligen hemma :)) .. Igår var ingen bra dag tyvärr :( .. Gick & lade mig ca halv nio på möran, sen sov jag till halv sju på kvällen
Det var en riktigt tuff natt på jobbet i fredags, som om inte det hade räckte så åkte jag på migrän.
Vaknade upp runt tolv på dan första gången & trodde skallen skulle gå i bitar & att ögonen skulle hoppa ur skallen på mig.
Insåg snabbt att det bara var att fortsätta i rygglägget, för det var inte till & tro att en skulle kunna gå upp då inte :p .. suck, suck.
När jag väl kvicknat till sen vid halv sju snåret så var det bara att försöka få något i magen, sen blev det en duch så man vaknade till & sen var det bara att stassa om för ännu en ny natt.
Så nu sitter jag här & har varit hemma en liten stund, har faktiskt hunnit ta mig en promiss med gammel hunden (den yngre den sover fortfarande) .. ja se tonåringar :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0