I'm back..

Nu är jag tillbaka, var ett bra tag sedan jag skrev nu, det har varit tuffa 9 dagar på flera plan vilket jag inte vill gå in på här, mycket delar jag med mig av men inte allt.
Det har varit en del jobb som vanligt, så full fart fast jag dragit i handbromsen, men i det tuffa så har det hänt ett par roliga grejer med b.l.a. i fredags den 8 mars så var det ju kvinnodagen.
Vi hade ett event just för tjejer givetvis den dagen med en tillställning med olika aktiviteter, vi var 6 tjejer som har företag eller någon hobbys som vi presenterade just denna kväll.

Jag skulle lansera/presentera min smycke kolektion, en annan hon skulle lägga tarrot kort, sen fanns det massage, Mary Kay produkter, naglar manikyr, ansikts behandling mm.
Vi hade fått ca 40 st som nappat på detta & tackat ja till att komma. men vi räknade med att några faller bort & några har säkert med sig någon extra, så vi räknade med ca 20-30 st som kommer.

Vi bor i en liten by så förväntningarna var inte stora men vi såg det som en rolig sak, att ses & ha riktigt kul.

Några tidningar hade gjort artiklar om detta event som vi skapat, kan berätta att kvällen blev succé, jag slutade att räkna besökarna som kom när det steg över 100 st, as kul  :)))))

Frågorna från dom som kom var: När blir nästa gång.. så nu är ett möte inbokat för att sammanställa det som varit & boka in ett nytt event i vår som ska gå av stapeln utomhus i vår så fler kan ansluta sig & visa upp vad dom har :))

Nästa roliga grej som var denna vecka var min minsta lilla skrutts dop, det gick av stapel dagen efter eventet den 9 mars.
Det var så fint & Lill smöla var lika glad & snäll som alltid, allt var perfekt.

Istället för en vanlig dop vånings tårta denna gång så blev det hela 6 st olika doptårtor som det bjöds på, det var mumma det :))

Bilder kommer att komma från båda tillfällena så fort jag orkar & har tid att sätta mig & gå igenom allt (dopet & eventet).

Nu är jag ledig idag onsdag iallafall för att sen göra torsdag & fredag, sen ledig igen.. like, like.

En ledig helg tillhör inte det vanliga kan jag lova, så det ska bli göttans, nääää nu får det allt bli lite sova Zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0