Hemma :))

Har varit en bra natt men fick ett huvudbry som jag inte kunde släppa på hela natten, usch vad sådant är jobbigt när man inte kan göra något åt det förränns man är hemma :p
Som tur var löste det sig till det bästa, det jag saknade fanns hemma som väll var, blev mycket glad kan jag säga att jag slapp den dyra extra & onödig utgift det skulle ha kostat mig om den inte hade gjort det.
För med min tur så hade det faktiskt inte alls varit konstigt om det hade gått åt det håller istället, men nu var han ovan där med mig så det tackar jag & tar emot med stor tacksamhet.
Så ska jag med gott samvete & ej en massa huvudbry i knoppen landa djupt i bingen & sluta dom små blå bra tag :)) Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0