Massage på agendan..

Var nära att jag fick avboka massagen som jag nu har bestämt mig för att jag bara måste åka på oavsett vad kropp & knopp tycker :p
Vet att när jag väl ligger där så är det värt mödan att jag hasade mig iväg, det enda jag är orolig för är att jag har fått ont i gallan, åt lite micropop förut & det gick tydligen inte, suck, suck.
Det tog ca halvtimmen från det att jag åt dom tills det satte igång, & för varje minut från det startade/som går får jag bara ondare & ondare.
Har ssprungit på toan ett antal ggr, för en stund sedan så gjorde det så infernaliskt ont så då kom illamåendet så jag trode nu är det kört.
Jag hoppas det håller sig i det skick det är nu när jag strax ska iväg, kanske massören kan lindra det lite, annars är det nog sängen som gäller när jag kommer hem :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0