Håller tummar & tår..

Tror febern håller på att ge med sig, kanske jag inte ska hurra förränns jag har vaknat temöran men det känns faktiskt mycket bättre, i vanliga fall så brukar det bli värre ju längre dagen går så frampå kvällen så brukar en vara risig igen, så tro/hoppas kan man ju alltid få göra :))
Massagen som jag var på var som vanligt mycket välbehövlig, men det blev lite krisit en sväng mitt i behandlingen i några minuter då jag låg på rygg denna gång & fick maserad nacke.
Det kändes kan jag säga där bak i ryggen, illamåendet kom som ett brev från posten, men som tur var gav det sig efter några minuter.
Har haft ryggläge i soffan & fortsatt sprungit på toan som en dåre hela eftermiddagen/kvällen, nu först känns det lite bättre, så hädan efter "No more pocorn for me" :p
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0