Arg som det värsta biet :p

Nu är jag så arger så jag är som en tickande bomb, säger bara det säg inte fel ord till mig när jag vet vad som är sant & inte.
Respekt vet du inte vad det är ens, möjligt du vet vad egoism är, nop tror inte det ens, stå för vem man är kan du inte heller, inte heller stå för dom ord du säger.
Jag är inte av den sorten som ger någon nöjet att jag ska gå runt & hata, never in my life, så lätt ska det inte vara, jag gör det enkelt, tar helt sonika bort dig ur mitt liv som om du aldrig ens har varit delaktig i den.
Du blir som luft för mig, du blir som vilken människa som helst, med varken agg eller hat, endast ett stort passe :))
Vem är det som förlorar, ja inte är det jag, jag har gjort det förut, jag gör det igen om så behövs, jag klarar mig alltid, jag tvingar ingen, inte bönar jag & ber heller "never in my life".
Vill du stå för det du säger & gör så fine men nu är det över, som man bäddar får man ligga, hälla salt i såret det svider vet du.
Har aldrig träffat på en så svag/feg/konflikt rädd människa som du, säger en sak men gör något helt annat, ryggradslöst är just vad det, falst så det heter duga :p
Endel, du är en av dom.. tror att det är så enkelt att om man bara stoppar huvudet till räckligt djupt ner i sanden så blir allt som vanligt när du tittar upp till ytan igen, eller gömma dig, det är ännu bättre, eller hur?
Suck, suck, ja, ja, gilla läget.. nu har jag fått gnällt av mig lite granna.. vet iallafall vad som ska göras.
Men nu blir det fortsatt ryggläge, det är bara & bege sig in i dimman igen.. Off :p
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0