1 natt av 2 gjorda ;))

Home sweet home :)) .. Direkt efter jobbet så skulle bilen in på verkstaden, hoppas nu P hittar felet.
Nu ska det strax bli bingen, men måste bara berätta en sak först som jag har glömt.Som ni vet så springer Ziri gumman på dom gröna ängarna, när min äldsta dotter jobbade härom dagen så kom hon & en gammal god vän till mig in på hundar.Min dotter berättade då att jag hade fått tagit bort min ena hund dagen innan.
Då berättade min väninna att hon har gått ett bra tag & funderat på att göra sig av med sin hund om rätt person & det kändes rätt dök upp.
Dom två spann vidare på det, min dotter meddelade mig detta samma dag fast senare på kvällen när vi träffades.
Först blev jag lite avtagande till det men samtidigt är det meningen så är det väll det :))
Ingen kommer någonsin att kunna ersätta Ziri eller ta hennes plats i mitt hjärt, men samtidigt så vet jag att min andra hund (Bamse) känner sig mycket ensam.
Sagt & gjort iallafall så åkte jag & tittade på denna lilla varelser, jagsäger bara, oj, oj vad söt :))
Bedöm själva ♥♥♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0