Vår.. vår.. vår..

Tulpaner är väll lika med våren, eller? När jag var yngre så gillade jag inte alls tulpaner, vet inte varför men tyckte dom skräpade så, dom stod sig inte alls länge heller, dom tappade sina blomblad så fort.
Men nu är det tvärtom, jag älskar dom som bara den, tänk er alla dom gudomliga härliga färger som dom finns i, ååååh det skriker vår lång väg :))
Tänk om våren ändå vore här & få höra knastret under skorna när man är ute & går & höra takdroppet från taken, fåglarnas kvitter & mycket mer :))
Ja så säg, är inte våren en härlig tid när man ser allt som kommer fram som gömts under snön & det börjar växa över allt & blir grönare & grönare.
Allt får liv, det formas, folken man möter är glada & ler, barnen är ute & leker, det blir mer rörelse ute över lag :))
Oh herre min je vad jag längtar..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0