Morgon mys :))

Jag har varit några dagar i ide, har varit hur osocial som helst, 0% - aktiv :p
Men igår var det fart som vanligt, båda mina skruttor kom men den äldsta skulle vidare på kvällen för & sova hos pappsen medans den andra mellan skruttan skulle sova kvar hos mommo :))
Så det var full fart & jag njöt i fulla drag,
Efter en fullspidad dag var det bedtajm, tyvärr vaknade skruttan vid halv 3 inatt & mådde illa, tror det var lördags godiset som satte sina spår.
Så runt halv 5 fem gav jag upp så vi gick upp & försökte kurera hennes illamåendet med lite avslagen coca cola & en masss mys & gos i soffan :))
Det tog faktiskt inte så lång stund tills det var som vanligt.. gött :)) .. Det får bli en powernap under förmiddagen för henne så hon får sova ikapp lite.
Men nu ska det bli filmtajm en stund, sen blir det till att gå ut en sväng, sen nanna kudden igen,.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0