Hänt lite grejer :))

Vilken härlig dag det är, solen skiner & det känns som om våren vore här,. la la la la ..  men ack den lyckan som varar för det är välldans kallt, - 15 brrrrrr  :( ..
Men så länge man håller sig inne & bara kikar ut genom fönstret så glömmer man vad kallt det är, då känner man våren :))
Idag har det hänt lite grejer ser ni, får se om jag delar med mig av dom lite längre fram. Var även iväg en sväng förut & köpte en kassa apparat.
En loppis tur blev det med, så lite smått & gott följde med hem även där ifrån :))  .. Så nu efter en lång natt i vaket tillstånd tyvärr & efter en lång men riktigt givande förmiddag så måste jag nog inse att bingen kallar om jag ska orka med & bege mig ut i nattsuddet inatt :))
Så lika bra att sägga natti natti för en stund Zzzzzz 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0