Humle var på besök :))

Ett vårtecken uppenbarade sig förut, såg att ena katten satt  tittade på något på golvet.
Hör & häpna, det var en humla hon kikade nyfiket på, hur har den kommit in?
Eller går humlor in i dvala under vintern, så den hade kvicknat till & trodde det hade blivit vår eller?
Jag har ingen aning, men en humla full med liv var det iallafall, nu blev ju inte önskan efter våren mindre när denna lilla varelse påminde mig ännu mer efter vad jag längtar efter.
Frågan var bara, var skulle jag göra av denna lilla humla, inne ville jag ju inte ha den kvar, fick bli ett beslut att den fick komma ut, tur det inte var kallt ute.
Inte vet jag om den klarar sig, men jag håller tummar & tår att den söker sig till något varmt ställe under takfodret eller något :))
 
Bild på lilla Humle :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0