Besök till staden.

Nu var det exakt en månad sedan jag var in här & skrev, sorry... men har tyvärr varken orkat eller haft lust :p
Sist när jag var in så blev jag strax därefter sjukskriven då ryggen inte pallade mer, hade gått så långt att det hade blivit inflamation, så det har varit mycket sängliggande & dåligt med sömn :p
Nu i alla fall så går det sakta åt rätt håll men välldigt yppert sakta.
Strax ska jag dra iväg till stan, ska in till min vän E som har fått bakslag som heter duga, sen ska jag vidare & hämta Natta gumman för & åka till Edsvalla för lite shopping, sen blir det till att avsluta med lite inhandling för både frys & kylskåpet som står & gapar ganska tomma här hemma.
Så det är lika bra att man ger sig iväg :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0