Sovit okej..

Vaki, vaki.. nu tror jag jag är vaken, har sovit ganska hyffsat, det tackas & tas emot. Gick igenom telen när jag kvicknat till, där var det lite meddelanden b.l.a. så hade killen verkstaden ringt, ääääntligen :))
Drivknuten har annlänt, det var inte en dag för sent kan jag säga, men givetvis så hade han när jag ringde upp gått för dagen, suck, suck.. så det blir till att ringa till möran igen, ja, ja nu är det på G iallafall  :p
Det går i noll knop här nu känns det som, men vad gör det, låter det nog vara så dom resterande dygnets timmarna som återstår, det är lika bra så en få landa någon gång & kanske ladda batterierna tills morgon dagens/helgens jobbande.
Så intar nog ryggläge på soffan till lite shappande mellan kanalerna med tv-dosan känns som ganska OK :))
Det som skulle vara pricken på i:et vore något kladdigt, gott & ätbart att stoppa i magen, hm?.. får se vad som kan erbjudas ur frysen, taccos hade ju inte suttit fel :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0