Är så off :p

Är så off så det inte är sant, är så anti till allt, & orken den lyser verkligen med sin frånvaro, suck, suck :p
Men det tar på krafterna att jobba 7 av 8 dagar på raken så egentligen är det inte så konstigt, kroppen säger sitt, man är ju inte 20 år längre.
Kan lova att det är attans gött att vara ledig nu iallafall, men skulle ju gärna önska att en hade lite, en gnutta lust & ork till sånt som behövs göras här hemma med :p
Denna vinter har varit så tung & jobbig på många sätt, usch, fy, bläääää.. jag har sagt det förut, ja, ja jag vet, tacka vet jag våren, sommaren som ger oss sooool, värme :))
Inatt så hade det ju kommit ner en del snö igen, "OGILLAS" skarp :p .. trodde det var färdigt med det nu, trodde våren var här.
Det hade ju börjat att torka upp så fint ute.. ja, ja, jag vet att det sista ska ner några ggr innan det är klart, det är ju samma visa varje år, man tror ju att varje gång det kommer ner så är det den sista snön, men ack den som ropar hej för fort :p
Usch, märker ni vad anti jag är, har inte alls något positiv att skriva om, som grädden på moset så gick grabbens kompis bort igår morse, endast 21 år, det var helt oväntat, stackars föräldrarna & dom anhöriga, vill inte tänka tanken ens om det skulle hända någon av mina ungar något :((
Jag skrev en dikt tillägnad dom anhöriga & till alla andra att vi ska stanna upp lite i livet & tänka efter vad fort allt kan hända.
Så börja leva varje dag som det var den första dagen av ditt liv om du inte redan gör det, för morgondagen vet vi inget om.
Jag lägger in dikten & länken här på bloggen under Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.. där mina dikter finns :))
.. Länk ...
https://www.facebook.com/pages/Sorg-K%C3%A4rlek-%C3%84nglar-visst-finns-dom/229518478431
 
Nääää det är lika bra att ta tag i livet, börjar med att göra ett röj i köket när jag ändå ska försöka hitta på lite lördags gotti mys :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0