Väntar, väntar & väntar..

Väntar på att Natta gumman ska komma hem, hon har filmkväll med kompisar. Klockan börjar bli lite mycket tycker jag då den höns mamma jag är, men vet att egentligen så är det kanske inte så sent :p 
Men kollar man hela tiden på klockan så tycker man nog det, saken är den att jag såg henne bara en snabbis igår när jag hämtade henne på Lillerud. 
Hon har varit hos pappa sen hon blev hämtad, lämnade henne där då. Jag har ju pratat med henne i tele flera ggr idag men det är ju inte samma sak, & imorgon åker hon ju tillbaka till skolan :p
Usch, varför ska dom bli så stora så fort :( .. hm? livets gång, ja, ja veeeet :p
Blir till att schappa vidare på teven lite, passa på nu när jag orkar, det mesta av skallebanken är ju faktiskt borta :)) en får hoppas det förblir så nu ett tag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0