Ups...

Vilken dag, någog är verkligen galet. Kom i säng vid halv elva i förmiddags, var upp några ggr men kände mig så infernaliskt konstig så kröp lika fort ner i sängen. Sista gången jag gick upp var vi 19.00 ikväll :p 
Har kört över mig själv rätt länge nu, är helt slut. Måste hitta energi källan men vette kuttsingen vart jag ska börja. Behöver nog ett långt avbrott, komma iväg någonstan & bara var, samla krafter, ha kul & bara må gott mm
Får nog på allvar försöka hitta en lösning till att bege mig iväg på en tripp mot solen. 
Tror faktiskt det är den enda lösningen för att kunna samla ny energi på allvar. Inte bara var ledig en dagsom man är, för en dag ger ingenting bara av sig själv.
Så hojta till därute om ni hittar ett par guldbyxor som ni känner att ni kan dela med er av så drar jag redan nu :))
Men först lite mat i magen. Vet att det är sent, men måste få bränsle i kroppen.
Har gjort en redig grönsallad med allt från riven morot, gurka, sallad, tomat, ärtor, bönor, majs & groddar, man tager vad man haver. Sedan till det några riktigt saftiga kotletter med en egen gjord kall dressing & vitlöksbröd :))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0