Surrat klart..

Nu är det väll ändock dax att dra sig mot bingen va, klockan är ju snart halv tre på natta, herregud.. gääääääsp :)) .. Carola gå & lägg diiiiiig nu.
Tanken var faktiskt att jag skulle ha krypit i bingen för minst en timme sedan, men när man sitter vid datorn så går ju tiden så hiskeligt fort.
Och sen blev jag ju så lyrisk över att jag hittade den där provdockan som lika fort gjorde mig nedstämd med dess pris :(( .. det bidrog till att jag fick en massa huvudbry.
För inte fyller man år snart heller & långt till jul är det. Det blir till att ta sig en riktig funderare eller titta riktigt djupt ner i plånboken :p
Ja, ja det lika bäst & gå & sova nu så pözz på er Zzzzzzzz
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0