Skallebank :(

Det är fasiken vilken hiskeligt otur en annan ska ha jämt. För ca ett en timme sedan så flög bara en sådan jävelusik huvuvärk på mig.
Det kan vara åskan som går på avstånd som jag inte har en aning om, blir jämt påverkad av den.
Tog många år innan jag fattade vad endel av huvudvärken berodde på, den där som bara kommer från ingenstan & som inte släpper sitt grepp för allt i världen.
Som sen lika helt plötsligt som den kom kan den vara borta. Så nu håller jag iallafall på & försöker kurerar mig, men migränmedicinen vill inte hjälpa mig :( .. 
Så det blir till att inta ryggläge ännu en gång & försöka en stund med vila & att försöka mota bort den på det viset :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0