Oj, oj..

Eftermiddagen blev riktigt hektisk. Det blev först till att åka iväg med Natta gumman till Lillerud, lite gos med Fanny blev det ju givetvis med:))
Sen bar det av snabbt hemmåt igen för att gå på Partylite visning hos J. Det var kul, det var länge sedan jag gjorde något.
Men man blir ju alldeles sjuk på allt fint som finns, man blir ju alldeles salig, man vill ha nästan ha allt,
Dom har ju så mycket snyggt & trendiga grejer. Det blev till att hålla igen plånboken  rejält, & fast jag gjorde det så stack det iväg.
Men jag fick mycket så jag är nöjd ändå :)) .. gjorde som så att jag fokusera på ljusen idag.
För det var riktigt bra erbjudande på dom. 5 st paket med 12 st T-ljus (blir 60 st T-ljus) för 297:-
Sen hade dom även erbjudande på Votivl jusen.. 6 paket a´ 6 st i varge paket (blir 36 st Votivl jus) för 262.50 kr.
Så nu ska det mysas i höst/vinter med både ljus & dess härluga dofter :))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0