Not to bed :(

Jag som hade längtat till bingen, var så sjukligt sleten imorse när jag slutade. Men jag var tvungen att hålla mig vaken för att kunna ringa till ortopeden & kolla vilken dag jag hade läkartid.
Skulle egentligen varit där den 9 oktober men dom ville jag skulle komma tidigare, jag skrev inte upp dagen därför dom skulle skicka en kallese med datum & tid.
Härom dagen så kom jag på att jag ingen kallelse fått, tänkte att jag måste ringa & kolla. Så det har jag precis gjort, tiden den var idag 10.30.. What sa jag, jag som har jobbat natt & inte har någon bil hemma, vad ska jag nu göra!!!!!!
Men händig som man är så löste jag det med ett tele samta. Blir hämtad en timme innan besöket.
Nu ska jag iallafall inta rygglägge en liten stund på soffan innan det blir att hoppa in i duschen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0