Mat magen..

Dax & få i sig något litet i mat i magen. Skruttan springer runt & leker medans jag grejsar.
Det har varit mycket utomhus aktiviteter idag vilket gör att man blir lite extra hungrig. Tur jag har smöla här så jag inte sitter & degar ihop :))
För var ju som sagt tidigare idag till kompisen vilket var jätte jobbigt :( .. sen fick jag ett mess från en annan vän spm fick ett hemskt uppvak idag som minst var lika tragiskt :((
Som jag oxå sa i ett tidigare inlägg idag, VARFÖR kan det aldrig få vara bra någon gång? VARFÖR ska vissa drabbas så mycket hårdare, när idioter, rötägg, våltäcksmän, mördare, pedofiler mm kan klara sig undan????????????????
Man blir så j_ _ _a arg & frustrerad, inte konstigt att det blir ilska & mycket ledsamheter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0