Massa bus..

Blev lite strövila på soffan medans knoddarna lekte snällt. Känner mig ganska sleten faktiskt :p .. men bra att jag inte sovit så jag kan vända tillbaka dygnet i kväll så en kan gå & sova när alla andra gör det :))
Sen var vi ut på en promenad, som avslutades i momma/fammos lekpark :)) innan Naddis skulle till mormor & morfar.
Nu har jag bara Tindra gumman kvar, strax blir vi hämtade för att jag ska jobba lite, hjälpa en i dennes affär några timmar fram till stängnings dax.
Pricken på I:et är att mammis gumma (Natta) kommer hem igen över helgen, men den ska bringas mestadels hos pappa då han har vait I Dubai i en vecka & givetvis saknade henne otroligt mycket.
Men jag får kidnappa henne lite i helgen så vi får några stunder :))
Neeee, nu är det väll dax att stassa om för taxin kommer snart för skrutt & mig.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0