Ledsen :(

Usch vad jobbigt det är när ens barn är ledsna :(( .. Tänk om man kunde ta smärtan bort från dom bara sådär, då tror jag att varendra förälder skulle ge sin högra arm för det om det så behövdes.
Har pratat & pratat i telen, messat & messat.. försökt att vara klok, tröstande. Det enda jag vill är att sudda bort det som gör ont.
Men tyvärr så finns det ingen enkel eller rak väg att ta :( .. Så smärtan & det jobbiga måste vara där ibland för att visa vägen, ansa stigarna som vi ska gå in till den vuxnas lärdoms stora väg :p
Men som mamma är det svårt att inte tycka att ens barn kan få vara utan sådant, utan få vara dom barn ungdomar dom bör & ska få vara, få vara mitt i livet, bara vara mitt i det roliga.
Men så enkelt är det inte :( .. det som händer formar oss till den vi bestämmer oss för att vara. Älskar er mina ungar, oavsett hur stora ni är.
Ni är mina hjärtslag, min luft & mina andetag.. Ja enkelt sagt så är ni mitt liv. För utan hjärtslag, luft, andetag så fanns ej jag.
När ni har ont så har jag ondare, när ni gråter så brister mitt hjärta i gråt. Men imorgon kommer en ny dag, även imorgon så kommer det efter den en ny dag, så det går, det ska gå som det alltid gör. En dag i taget.
 
Älskar er <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0