Dikt till min dotter..

Ligger inne på Sorg & Kärlek Änglar visst finns dom.. Klicka på länken så kommer du in på sidan på FB :))
 
 
... LÄNK ...
https://www.facebook.com/pages/Sorg-K%C3%A4rlek-%C3%84nglar-visst-finns-dom/229518478431?ref=hl
 
✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Tänk gumman vad tiden & åren går.
Du har nu växt upp & blivit så stor.
Vart tog min lilla tjej vägen montro?
En dotter som du skulle alla vilja ha.
För du ger så mycket glädje & ljus 
var eviga dag.
En plats i mitt hjärta för alltid du har,
& där kommer du finnas i alla mina 
dar.
Om ändå tiden gick att stanna, men 
livets vägar funkar inte så.
Nu har dagarna blivit till månader 
som har blivit till hela 16 år.
Med denna dikt vill jag tackar dig 
när du valde mig att vägleda dig på
livets krokiga resa.
Att du valde mig till din mamma. 
Att få torka dina tårna & säga att 
allt kommer att bli bra.
Och få se alla dagar som du är glad.
För att minnas alla våra minnen som 
finns kvar i mina sinnen, & som har 
lagt sig som en varm bädd runt mitt 
hjärta.
För du är mina hjärtslag, du är min 
luft & mina andetag.
Utan det så lever inte jag.
✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Älskar dig så som bara en mamma kan 
älska sina barn // Mamma

Skriven av:
Sorg & Kärlek Änglar visst finns dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0