Trött på folk..

Så trött på folk som tror dom kan slippa undan med allt, gahaaaaaaaaaa
Att man aldrig lär sig, eller jo det gör jag men man skulle önska att en sa ifrån tidigare eller t.o.m. direkt :p
Såndana som ljuger, snärjer in sig i den ena lögnen efter den andra & till slut så vet dom inte vad dom sagt & gör bort sig så det skriker om det.
Ja, ja, "What come´s around goes around"
Idag har det inte hänt så mycket mer än jag har försökt ta mig från soffan till toan ett antal ggr. Har så jävelusiskt ont, har spritt sig till höften så när jag ska försöka gå så känns det som jag sitter fast i cement :(
Blivit till att ta en massa smärtpiller även idag som jag inte gillar men som verkligen tyvärr behövs som läkaren sa.
Så här ligger jag på soffan med laptoppen på magen & benet i högläge, & jag som skulle ha jobbat som attan denna veckan.
Säger det igen, ja. ja, vad är en bal på slottet :p .. Nu lite shapp på tv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0