Radera detta dygnet..

Gahaaaaaaaa.. är så less.. 10:de dagen nu. Men tror att något hände inatt som jag vill tro faktiskt att det är till det positiva.
Låg & försökte sova när utan förvarning högra benet for rakt upp mot taket & sen kändes det som ni vet där som man gör som kallas vågen, rakt igenom benet samtidigt som det knäppte till rejält som om något släppte.
Det gjorde inte ont utan jag blev mest fundersam vad kuttsingen det var som hände.
Så medan jag försökte hitta en lågisk förklarings så for benet rakt upp igen efter ca en kvart & det knäppte till rejält även denna gång men utan den såkallade vågen i benet.
Nu blev jag lite orolig faktiskt, tänkte herre min je vad är detta!! 
Låg en stund till men vände mig sen om till den andra sidan, för tänkte att om jag ligger på det benet så kan det ju inte flyga iväg igen, & det gjorde det inget mer tack gode gud :))
Den enda förklaring jag har kunnat komma fram till är att sprutorna jag fick igår måste ha börjat hjälpa & sen att det hände något.
Kanske det var stopp eftersom nerven var ikläm & att trycket på den började släppa, att den började lösgöra sig.
Så idag har jag inte haft riktigt lika ont, eller jo det har jag men på ett annat sätt.
Har inte haft den där molande & ihärdiga smärtan längre iallafall, har även kunnat gå lite rakare vissa stunder idag.
Vill verkligen bara att det ska försvinna nu. Tänk dig att du har har tandvärk fast 100 ggr värre, en sådan där ihärdig/elak smärta som sitter i alla dygnet 24 timmar & dessutom i 10 dagar på raken.
Är inte konstigt att man blir både mör, irreterad, trött, orkeslös... ja, ja, tur det kommer en ny dag imorgon & den hoppas jag på till det bättre... "Men den vise får se" :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0