Hostel 2..

Ligger fortfarande på soffan, har shappat på tv:en snart hela natten, tänk om man kunde sova... men, men det är bara att gilla läget.
Började iallafall att titta på en film i brist på annat, är ju inte så mycket att välja på mitt i natten, filmen hette "Hostel 2".
Fy f_n säger jag vilken film :p .. Jag har sett 1:an sen förut & kan säga att jag gillar inte sådana här råa filmer där dom i stort sett slaktar människor.
Fattar inte nöjet med att se sådant, eller varför dom ens görs. Det är ju inte konstigt att människor som gillar sådan blir avtrubbade från verkligheten.. blääää, blääää säger jag bara :p
Näää, detta går inte, blir till att försöka tvinga en till lite sömn ändå, snart gryr ju morgonen & någon Jonh Blund lär ju iallafall inte dyka upp.. Så ni får simma lugnt Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0