Fy f_n

Är så trött & less :(( .. Varför ska all skit komma till en annan? Kan det inte få vara lugnt en enda dag!
I samband med migrånen i förrgår natt så kände jag av lite i ländryggens högra del, men migränen tog ju fokus så tänkte inte så mycket mer på det då.
Men igår allt som migränen släppte så gjorde den sig påmind mer & mer. Så jag smörjde med det bästa som finns mot värk :)) "Aloe Heate Lotion"
Har du inte testat den så gör det. Rekomenderar det verkligen. Köp, tveka inte :))
Jag har testat allt från tigerbalsam till voltaren/zon, värktabletter mm & inget har hjälp som denna, & det är 100 % läkande Alo Vera gel, så inga konstigheter.
Men som sagt så började jag smörja med den ett par ggr igår. Men imorse när jag vaknade så hade jag så ont.
Har snurrat runt som en fura i sängen hela natten för att hitta rätt ställning att sova på, den högra sidan gick inte & den var helt utesluten :p
Under dagen idag har det bara blivit värre, känns som jag har kramp samtidigt som det värker i fotleden (det kommer från ländryggen).
Det var nästan så jag började fundera på om det var ischias ett tag, men det uteslöt jag ganska snabbt, för det strålar inte ut i benet, utan det sitter bara i fotleden & i ländryggen & höften.
Nu har det även spritt sig vidare fram på magen i höjd med äggstockarna typ. Blir lite orolig nu att jag har åkt på njurbäckeninflamation för tredje gången i år ;( .. suck, suck. & jag som ska på nattsudd inatt med E.
Ja, ja, får se hur det artar sig under dagen :p .. Nu fortsatt rygglägge.
 
INTRESSERAD av "Aloe Heat Lotion" hojta bara till så fixar jag en beställning.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0