Bed tim..

Kanske det är dax att dra sig till bingen nu. Det är inte så roligt med dom här nätterna när dom kommer ofta som det blir så här sent i säng, men, men, tur en har att göra.
För vad gör man när man inte kan sova, jo man är vaken :(( .. blir att en passar på att jobba förståss, för det finns ju  att göra så en inte har tråkigt iallafall. 
Upptäckte då när jag satt med varorna jag beställt att jag inte hade fått från alla leverantörer än t.e.x. :p .. gahaaaaaa, suck, suck.
Det vara bara att plocka fram papper & penna för att bocka av en efter en, sen sätta sig & maila dom, & nu hoppas jag på svar imorgon om varför det inte har kommit.. suck, suck..
Ja, ja, vad är en bal på slottet :)) .. men nu ska det bli till att sova, men först lite trimning av snarkmaskinen :)) Zzzzzz
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0