-6 gr inatt :((

Inatt var det riktigt kallt ute, var upp en sväng vid tre då var det - 6 gr. brrrrrrrr .. usch, var inte alls mysigt :p
Gillar inte alls kylan, kroppen gör det defenitivt inte (eller detta växlande, varmt kallt osv som är värst).
Jag har aldrig gillat kylan, kommer aldrig att göra det heller, Men sen istället kan jag tycka att vintern är jätte fin, ljuset som blir gillar jag.
Det ska vara vitt överallt & mycket med snö :)) .. För OM det får vara vinter, riktig vinter så vill jag det ska vara vinter.
Inte hipp som happ som vi brukar ha :p .. då är det helt okej ändå :))
Men det bästa skulle vara om det var sommar året om, sol & åter sol, varmt, varmt, gillar verligen värmen. Mår så gott i både kropp & själ :))
Men vilken tur att vi inte kan bestämma över vädergudarna, tycker dock han kan gå i pension & överlämna jobbet till mig, för överallt om man missköter jobbet så får man gå.
Tycker han har misskött årstiderna i årtionden nu, kanske väderguden borde inse att någon annan ska ta över :))
Lovar att fixa så dom fyra årstider kommer tillbaka & allt blir som vi en gång hade :)) visst låter det bra, hehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0