Sova :))

Nu är det dax för mig att krypa till bingen när ni andra går upp, känns inte fel, det tråkiga är att det blir bara ett par timmars sömn om en nu somnar förståss :p för sen ska man iväg & lämna plasma.
Tycker att en sådan enkel sak skulle var självklart för alla att göra, en dag kanske man behöver själv, vem vet?
Den som inte lämnar plasma har nog inte någon aningom egentligen vilken stor hjälp det är för varje enskild person som gör det.
Det har en stor betydelse, så ut med er & lämna plasma nu, gör dagens goda gärning :))
Nu ska jag iallafall dra igång snarkmaskinen, annars är risken stor när jag väl har satt mig till rätta i stolen & blodet tas kanske snarkmaskinen dras igång där, det vill jag inte :(
Så nu förhoppningsvis några timmar sömn efter nattsuddet, sen iväg, sen hem & inta rygglägge en sväng till :))
Hej & hå vad det går, än svänger det i tanten :))
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0