Hemma :))

Morn världen, solen skiner ute, dimfrosten på gräset börjar tina bort, härligt, härligt :))
Ni kan inte ana vad gött det är att vara hemma :)) .. Nattens jobb har varit "so mutch to do" så ni kan inte ana.
Så nu är både knopp & kropp helt slut, men tro inte att jag kan sova för det, suck, suck. Är fortfarande så uppe i varv fast det känns om om jag skulle kunna somna stående, men samtidig är jag så spidad.
Hoppas nu att en får vara ledig imorgon, det enda som står på chemat är möte med chefen.
Det räcker gott & blir över, för det ska bli intresant att se vad hon har att säga.
Nu ska det bli lite frukost, kanske det lägger sig bra i magen så att en blir så där härligt mätt för då brukar sömnen kunna söka sig på :)) .. Jag testar & håller tummarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0