Sista dagen för marken..

Det har varit 2-dagar med fint väder, trots det har varit marken, (vad jag menar med trots att det varit marken är ju att det tillhör inte vanligheten att solen skiner då, det brukar hellregna).
Så det blev ju givetvis en liten tur ner även idag. E & jag möttes nere vid coppra, så vi gick tillsammans.
Idag fick jag lite grejer till mig själv. Jag köpte stickgarn till en annan sorts halsduk som jag ska testa att göra. Det ska bli spännande & se hur den tar sig till att se ut. Blir den inte helt galet ful så kommer en bild på den när den är klar.
Fick mig även ett silver halsband med ett stort kors, mycket snyggt, fick en extra kedja med helt gratis. Sen köptes det lite marknadschoklad & en massa strumpor.
Knoddarna hade minst lika roligt idag, idag besteg dom det stora hopptornet, tyffa tjejer :))
Lite BILDER från idag.
Först E sen knoddarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0