Nu natta..

Ska strax försöka dra mig till bingen. Det har inte gått många knop sen jag kom hem kan jag lova. Var ner till lillsmöla en sväng för & natta henne, T jobbade till nio.
Sen hem & titta på BB, har kanske sett ett par snuttar av hela kalaset förut. Men i förrgår så blev jag sittande framför burken & kikade, hade inget annat för mig.
Nu är dom ju bara tre kvar så var ju tvungen att kolla igår oxå  & då var jag ju tvungen att kolla idag med.
Nu är det ju bara imorgon kvar sedan är det finalen på fredag. Faktiskt så är det dom vettigaste utav dom alla som var med från början som nu är i final.
Så nu är det lite intressant att se, man blir nyfiken på vem av dom som kommer att ta hem det. Så jag överlever nog fast jag blivit BB tittare dom senaste dagarna :)) eller????? :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0