Min kropp är mitt fängelse...

Lägger in en sak jag skrev igår som även finns på min sida på FB. Sidan heter Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.
KLICKA på länken om du vill kika in på den.
Lägger in en sak jag skrevi förrgår som även finns på min sida på FB.
Sidan heter: Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom.

KLICKA på länken om du vill kika in på den.
https://www.facebook.com/pages/Sorg-K%C3%A4rlek-%C3%84nglar-visst-finns-dom/229518478431



✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Min kropp är mitt fängelse.

✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Ibland gör det ont i en fot, ibland i en hand.
För att sen förflytta sig till någon annan
del av kroppen.
För att i nästa stund värka i HELA kroppen,
i magen, revbenen, fingrarna, fötterna,
händerna & till slut sätta sig på dom inre
organen.
För att senare bli totalt tömd på energi.
Hjärnan blir tömd, armarna blir som tunga
stockar.
Sen för att åtegå för en liten stund att må
bättre.
Sen blir man frusen eller varm, ledsen eller
glad.
Nivåerna rusar. Kroppen går på högvarv,
den vet inte hur den ska hantera det eller
hur den ska stänga av.
Sen för att åter igen bli stel & klumpig, till
att helt plötsligt bli bättre & kunna gå en
stund.
Ibland kommer en bättre dag, men bara för
att avlösa till dom sämre dagarna igen.

Detta fängelse kallas FIBROMYLAGI. :(

Kanske sjukdomen inte är det värsta, utan
det är människorna runt om ens oförståelse.

"För det som inte ögat ser, det finns inte"



✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿
Skrivet av:
Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0