Mega sleten..

Denna dag har bara rusat iväg. Nu är jag mega sleten. Vet inte vart dagarna tar vägen. Det börjar bli välldigt vanligt & ofta som det känns så tycker jag :s Och vädret har varit hur konstigt som helst idag, det började ganska ok, men sen regnade det samtidigt som solen sken.
Är det ett ytterligare tecken på att man börjar bli gammal mån tro när inte dagarna räcker till?.. Hm?
Som sagt, var ju in till stan en snabbis. Var & hämtade det som T hade köpt till lillsmöla. Ett skötbord med en massa grejer till dockan :)) Vet en som kommer att bli överlycklig.
Sen bar det vidare ut till OBS, Natta skulle inhandla maten till Barre. T skulle köpa några små atrialjer.
När vi var klara for vi till L:s jobb för & släppa av Natta gumman, sen begav vi oss hemmåt för T skulle jobba.
När jag väl var hemma så for jag & M till Barre gubben för att göra kvällsbestyren. Sen blev det soffläge en stund, efter det blev jag givetvis sittandes framför datorn & gjorde en stor rensning/sortering i albumen.
Det var gött att äntligen få det gjort, har börjat några ggr men inte orkat göra klart. Kan säga att jag ljuger inte om jag har en 7000-8000 kort :s
Men nu ligger dom i sina mappar iallafal, det enda som jag ska göra när andan faller in igen, det är att rensa ytterligare lite, för endel kort kan vara ganska lika & det är onödigt när man har så mycket med kort.

BILD på dockskötbordet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0