Måndag morgon..

Så då var det en ny vecka igen. Inatt tror jag han där uppe har satt igång någonting rejält extra. För herregud vad det blåst dom senaste dagarna, men igår kväll & inatt, samt nu på morgonen var/är det värst, nästan så det skulle bli storm varning.
Tror allt ute på gården snart blåst eller blåser bort. Tur att man har staket runt hela gården så att det som virvlar iväg förhoppningsvis stannar innanför staketet.
Idag vaknades det tidigt imorse, då jag har två hundar som ni vet, var av att den ene (tiken) voffade & gnydde som bara attans imorse innan ens tuppen galt. Så det var bara att bege sig upp & gå ut med henne så hon fick göra sina morgon bestyr.
Min andra vovsing ville ej med ut, utan han fortsatte sin beuti sömn. Morgon trötta vovvar finns det, förutom idag då för den ene som det var kris för "donnan" :)) Nu ska här intagas lite frukost så jag kan sätta igång med lite arbete.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0