Lunch i trädgården :))

Idag har svärmor & svärfar varit här på lunch. Vädret var även idag super nice :)) Så givetvis satt vi ute i trädgården & åt. " Säger bara, snälla värme stanna här nu" :))
Kan inte fatta att dom på nyheterna/vädret säger att det ska bli kallare, det ska t.o.m. bli snö under fredag & lördag. "DONT´T LIKE IT" ;(( .. Det är bäst att njuta medans det varar.
På eftermiddagen så åkte jag & hälsade på min gulldklimp, A i K-H. Han har ju flyttat hemmifrån för ca en månad sedan. Har inte hälsat på ännu, men idag blev det gjort. Var riktigt kul att se honom, vi har inte setts på ett tag. Åh, lägenheten var jätte fin A :))
Nu är det dax för mig att krypa ner i bingen. John Blund har tydligen tidigare lagt sitt besök hos mig ikväll än vad han brukar =)) så natti  natti till er där ute Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0