Dax att nanna kudden..

Dåligt med bloggande idag. Men tyvärr kan man inte ligga på topp jämt :)) .. Idag har hjärnsellerna jobbat för fullt med annat. Med allt som är i görningen inför allt som händer dom närmsta veckor. Så som det har varit till & ifrån i några veckor nu.
Känner mig som när en liten unge får ha hela godisburken för sig själv, är ganska uppspelt, ungefär som en durasellkanin :))
Men jag är överygad att detta komme bli bra när alla bitarna faller på plats, när hela pusslet är lagts.
Så snart när jag nu ska intar ryggläget för att få min beuti sömn, så kommer rummet att lysas upp med dett största leende på läpparna medans jag sakteligen går in i dimman & drömmarnas land :)) Zzzzzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0